tisdag 28 februari 2012

Träff med tatuerare och gymträning



Igår kväll va jag i stan och träffade en tatuerare för konsultation. Finns en grej jag fått känsla för och funderat över att göra. Måste tyvärr göra tummen ner för den här killen. Där satt vi och skulle sätta ihop något som faktiskt kostar en hel del pengar och han satt och smsade med sin flickvän samtidigt ett antal ggr, tittade på en massa annat och sa knappt ett knyst.. Nej, den "servicen" gick inte hem hos mig så jag kommer helt klart vända mig till någon annan. Synd för honom. Blev ändå ganska besviken då jag fått honom rekommenderad.


Tummen upp däremot ger jag en kille som gav mig 2 veckors fri träning på gym. Har kört skiten ur mig i två dagar nu och det känns kan jag lova. Bröst, armar, mage, sidor och ben, ja överallt nästan har jag träningsvärk. Tänk att det ger så mycket när man ändå tränar så mycket som jag gör annars. Känns skönt..


Även första rundan för i år i elljusspåret är avklarad och det va en känsla så skön att jag knappt kan beskriva den. Att komma ut och springa och andas frisk luft igen va helt underbart. Att även få den kuperade terrängen är något jag saknat under vintern. Det va mycket is på sina ställen så gällde ju att ta det vackert men jag körde på hyfsat bra ändå. Snart kan man springa utan begränsningar igen. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar