lördag 12 maj 2012

Utbildning o Afterwork

Denna förmiddag känner jag mig faktiskt lite småsliten. Varit mycket efter resan till Prag. Började måndagen med en utbildningsdag, kom tillbaka till jobbet i tisdags där det märktes att jag varit borta en vecka. Mycket att ta tag i. Roligt.. Är verkligen stolt över det jag uppnått i detta jobb. Märks när man är iväg på utbildningar och annat vad andra har med sig i ryggsäcken för en sån typ av tjänst. Många år av utbildningar. Att jag löst detta på egen hand känns verkligen bra. Man är en kämpe som inte ger upp i första taget.

Igår kväll hade vi afterwork med jobbet. Kul att ses utanför det vi är vana vid och lära kännas på annat plan. Blev god middag, discobowling och nattklubb. Tackar Magnus!

Så idag tänker jag bara njuta av att va ledig, kanske ta en promenad i skogen trots mulet väder, börja packa för nästa resa som blir på onsdag och äta god mat och lördagsgodis ikväll. Livet är allt bra njutbart! Go lördag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar