tisdag 26 juni 2012

Hemma igen

Japp, då va man hemma igen. Har ägnat kvällen åt att städa vardagsrummet i 3 timmar. Damm precis överallt efter hantverkarna. Nöjd att jag hann att ta kök, sovrum o hall innan jag åkte. Finns inget som är så tråkigt att komma hem till som ett smutsigt hem.

Hämtat oerhört mkt energi borta även denna gång. Varit i min egen lilla frizon där jag kan va mig själv och slippa prestera. Tror det är jätteviktigt att ha en sån. Oavsett om den är på annan ort el plats. Att pausa vardagen tror jag är ett måste. Iaf om den innehåller mer än vad man kanske egentligen skulle klara av om man kände efter ;) Nej, spelar ingen roll, hur mkt el lite man än har runt sig så måste man på nått sätt hämta ny energi.. Dax att sova lite innan nästa race tar vid i morgon bitti. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar