tisdag 24 juli 2012

Nu är det över för gott

Tänk att man kan va så himla korkad. Att tro att människor vill ens bästa, att man litar på och ger av sig själv så mkt så att man blir sårbar. Förbannat trött på nonchalans och egoism.. Nu sätter jag punkter och dom kan ingen sudda ut igen. Jag har satt upp händelser på hyllan för att gå en bit ifrån och betrakta dem. Ser ett mönster. Ett mönster som absolut inte ger mig och mitt liv nått positivt. Det tar min energi och får mig att känna mig som en dålig människa. Så ska det inte kännas. Viktigt är att känna sig betydelsefull, glad och lycklig, ha människor runt sig som får en att må bra och kan lyfta en och som man själv vill lyfta. Det får inte den där hyllan mig att känna så nu är det över, förbi och passé. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar