fredag 1 februari 2013

Nu gäller det

Förra torsdagen va min sista gång för träning ihop med ptn i detta köpta paket. Då hade det gått 20 veckor. Otroligt vad fort tiden gått !!

Så nu står jag på egna ben en stund tills i mitten av mars då vi ska köra en till omgång. Är ju inte gratis att bli snygg direkt ;)

Har fått ett par program som jag nu ska köra hemma på egen hand för att inte tappa för mycket muskler i det vi byggt upp tillsammans. I dessa ligger stor vikt i styrka. Den där konditionsträningen som jag ju älskar iom löpningen får nu komma i andra hand.

Det här lär bli en prövning får jag säga. Det är stört omöjligt att uppnå samma utmattningskänsla på egen hand hemma. Det säger han också att det är. Jag får ju göra så gott jag kan. Herregud, jag ska inte tävla och inte heller rasar världen om jag RÅKAT tappa en del. Jag är ute efter att underhålla det jag nu åstadkommit och att må bra i kropp och själ. Det är absolut det viktigaste. Håller jag bara kosten och kör mina pass så ska det säkert funka. Vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar