tisdag 28 maj 2013

PT Tränat

Idag va det dax för mätning av kroppen igen. Ökat bla 4 cm byst och 5 cm midja. Byst känns helt ok men inte midja. Vet ju dock att den kommer minska igen när maten läggs om. Nu har vi ju volymtränat i fyra veckor och nästa vecka är det dax att strypa maten igen och gå in på den explosiva styrketräningen. Som jag har längtat efter den! :)

Nu har vi dock kommit till den punkt vi pratade om i början, att mina vikter hemma inte skulle va tillräckliga nog.
Hm, angenämt problem kanske man kan tycka. Nu är det alltså läge att börja tänka på det där med att komplettera med ett gym. Annars kommer jag inte kunna förändra kroppen och det vill jag ju. Halva paketet är ju nu nått och vi har redan börjat prata om nästa då jag vill köra med Alex två ggr i veckan istället för en.. Tänk vad bra vi har det i detta iland då detta kan anses som ett smärre "problem". Skäms!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar