fredag 2 oktober 2009

En härlig egendag

Eftersom jag jobbade helgen i butiken förra helgen så har jag varit ledig idag. Är ju guld värt att få ha 3 dagar i rad ledigt. Man hinner hämta ny energi och ta hand om sig själv. Så började denna fredag med träning och en god frukost. Sen åkte jag iväg på en härlig bokad massage och tog en solning. Sen va jag hos frissan och gjorde svarta slingor i mitt röda hår. Blev jättefräckt faktiskt. Tagit ett par bilder men färgen överhuvudtaget gör sig inte i kameran som den ser ut i verkligheten riktigt. Äntligen känner jag mig iaf nöjd med kalufsen..



Va en sväng i skoaffärer också för att hitta några snygga stövlar att ha i höst. Provade typ 100 par men fastnade inte för ett enda par. Ledsnade när jag blev genomsvettig och trött på alla gapande ungar som tycker det är pisstråkigt att gå i affärer med sina köpglada föräldrar..

Hittade iaf en fin kalender som jag ska ha i jobbet. Skriva in när och var jag har mina kundbesök och andra viktiga saker som är jobbrelaterat. 2010 ska för mig bli ett karriärsår och jag har gett mig f..n på att jag ska bli en grym säljare. Alla är vi barn i början men sen så... På måndag har jag mitt första riktiga kundbesök helt på egen hand. Spännande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar