tisdag 13 oktober 2009

Min kropp är full av härliga endorfiner, Tack Karin!

My good vad mina armar skakar. Tack Karin för all inspiration du gav mig ikväll på gymmet. Din enorma tävlingsinstinkt har bestämt smittat av sig tror jag. ;) Gud va kul det va att träna gym igen. Har ju inte gjort det sen innan jul förra året. O vad lite man orkar lyfta helt plötsligt. Men nu ska jag ta igen den förlorade tiden och pumpa musklerna fulla igen. Det är ju såååå kul!! Och tanken på att man blir snyggare dessutom får ju en att vilja ännu mer..



Karin, om du bara visste hur glad jag är över att du kom in i mitt liv. O då menar jag ju givetvis inte enbart för träningens skull. Men det vet du. Ibland klickar det med människor och det har det def gjort med dig min vän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar