lördag 16 januari 2010

Vilken bra födelsedag

Gud så många fina vänner jag har. Jag blev ju såå uppvaktad igår att man kan tro att man är en person utöver det vanliga.. Tack alla ni som hörde av er. Om ni visste hur glad ni gjorde mig..

Fick även en hel del hälsningar med post och dessutom ett par fina silverörhängen av mamma.


På kvällen blev det ett restaurangbesök på Hareford Beefstouw på Linnegatan. Det är så otroligt god mat där. Vi åt gott kött och plockade av den underbara salladsbuffen. Mycket vitlök blev det. Till efterrätt åt jag min absoluta älsklingdessert, Creme Brule... Tack min älskade vän för att du delade denna underbart mysiga kväll med mig... ---------------------------------------------------------------------------


I dag är det lör och då får jag äta godis. Nu har hela denna vecka förutom igår bestått av följande mat, Kyckling, makrill, keso, en hel massa sallad och enbart hårt grovt bröd. Gått ner 2 kg bara av att ha ändrat maten. Otroligt att det går. Så ikväll blir det film och godis. Myslör på er..

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar