tisdag 5 januari 2010

Nya utmaningar

Ikväll har jag och Karin varit på gymmet och gjort en sk kroppsvätskemätning. En maskin som bla mäter hur mycket fett man har i kroppen. Man kan se ben, armar och överkropp och en total över hela kroppen. Mycket intressant. Eftersom det va första ggn för mig så har jag ju inte så mycket att jämföra med men nu har man ju ett resultat som man kan jämföra med då det gått en tid. Hade följande resultat:

BMI 23,5

FETT TOTALT 18,9 KG (Normalt för en tjej är att ligga runt 12-22,2kg)

Så nu börjar vår utmaning. Att minska det total fettet och bli slimma i kroppen. Slut på fika, dålig mat och småätande. Träna gym med avslutande power walk, dricka protein, ta powerpromenader ute för att så småningom när väglaget tillåter börja springa igen.
Vi ska vara snygga på våra hojar i sommar baby. ;)

2 kommentarer:

  1. du e redan en babe både på och brevid din hoj :-) gött att vi e ett gäng med brudar som kör hoj nu. Kanske ska starta ett MC gäng ?

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det skinställ 2010 som gäller ;) (inte beach 2010)..
    Madde, det vore en kul ide! Varför inte göra en mini-hojsemester ihop alla 4a. Jag och min jobbarkompis brukar alltid åka iväg 4 dagar i v22, alltid bra väder då =D!!

    Planeringsmöte ;)?

    SvaraRadera