lördag 7 augusti 2010

En händelserik dag..

.. har det varit idag. Sista lördagen på Bike som det ser ut just nu. Känns konstigt. Bike har ju liksom blivit en del av mitt liv nu. Ett gott gäng grabbar som har kul på jobbet och som tycker det är kul när det kommer en tjej och gästspelar. Tack för alla goa skratt ni gett mig dessa lördagar grabbs! Idag köpte jag 2 snygga Foxplagg som ska med mig till Rhodos. Älskar Foxs grejer. Dom har såå mkt snyggt! Har beställt en del till men det är tjockare kläder så behövs inte nu..


Efter Bike bar det av till Gottskär där mamma hade bokat ett bord på Hamnkrogen. Åt en god flundra och efter det gick vi rakt över gatan till kondiset och satt i solen och åt deras goda hallontårta. Mamma fick sin födelsedagspresent och blev såå glad. Visste ju att hon suktat efter den där Fjällrävenklänningen flera ggr men tyckte den va för dyr. Inget är för dyrt åt världens bästa mamma :) Den satt perfekt. Va som sydd åt henne. Kul! Saknar dig nu mamma. Hoppas ni får en go kväll i Varberg trots lekparken bredvid ;)



Nu blir den skön kväll i soffan med en film och en liten chipspåse. Olw har gjort en himla käck ny påse som innehåller endast 150gr. Lagom. Annars vräker man ju lätt i sig en stor. Eller vad säger du Kicki?! ;) Så ha en go kväll alla och ta hand om dom ni tycker om. Det ska jag göra i mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. 150g är tillbaka? Utmärkt! Dem har man ju inte sett på säkert 15-20 år! Hahaha!
    Roligt att ni fick en sådan trevlig dag, du och din mor!
    kram

    SvaraRadera
  2. Snygga shorts, btw! :)

    SvaraRadera