torsdag 12 augusti 2010

Helgen närmar sig..

.. och det känns så skönt. Visserligen jobb på Mekonomen på lördag men ändå. Denna vecka har jag haft ont i huvudet i 4 dagar. Höll på att bli fullkomligt tokig. Fick ett rejält migränanfall i mån kväll när jag va hemma hos Katarina. Fick synbortfall på höger öga tom. Tog medicin på natten som inte hjälpte och fick massage dagen efter av Karin. Det som brukar hjälpa hjälpte inte ett dugg. Nu är den iaf borta och jag känner mig som en ny glad människa igen.

Jag har inte ätit mjukt bröd på ett par månader nu och inte känt för det heller. Men i 2 dagar har jag varit enormt sugen på rostat bröd med ost och marmelad. Så i morgon efter jobbet ska jag åka till affären och köpa det. Ska ta ett bröd som är lite grövre och en ost som bara är på 17%. Så jag inte får alltför ont i lilla maggen. Vitt bröd är en bov när man inte ätit det på länge. Så i mon kväll ska det mumsas.. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar