söndag 19 juni 2011

Totalt slut..

.. känner jag mig på alla plan. Sovit så himla dåligt den sista tiden och allt bara går runt i hela huvudet mest hela tiden. Haft ont i huvudet nu sen i fredags eftermiddag och hoppas på att det ska försvinna när jag ikväll får komma till Karins mamma på akut massagetid. Vilken tur att det finns människor som vill och kan hjälpa mig.

Jobbat på Mekonomen idag och längtar nu efter att få va ledig någonting. Hinner liksom inte hämta ny energi mellan jobben. På midsommarafton och dagen så SKA jag se till att få in lite ny energi då det inte finns nått jobb jag kan jobba på då allt är stängt. Guud vad jag hoppas på att allt ska lösa sig, att mina planer jag nu satt igång ska gå i verket. Är det meningen så är det! Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar