söndag 3 juli 2011

10 mil..


.. sammanlagt har jag sprungit denna vecka. På morgonen på bandet och på em/kväll i spåret. Nu börjar konditionen bli riktigt bra faktiskt och kroppen fast. Känns väldigt bra. Löpningen har blivit mitt sätt att rensa huvudet och släppa alla tankar en stund. Är så glad över att jag kommit in i denna typ av träning som ger mest för kroppen. Tänk vilken investering jag gjorde den där dan i vintras då jag ringde till Trimdax i Alingsås. Det trodde ni inte, att jag skulle utnyttja det så pass ;)

Lite längre fram ska jag unna mig ett par gjutna löpskor ifrån löplabbet och lite nya träningskläder eftersom de jag har är lite för stora numera av nån konstig anledning ;) Och dessutom är det ett bra sätt att belöna sig själv och bli mer taggad till att lyfta träningen till nästa nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar