onsdag 26 december 2012

Underbar känsla

Idag kunde vi komma ut med bil igen så jag passade på att åka till stan och träna, basta och sola.
7,5 km löpning, mage och axlar. Det va inte så farligt tungt som jag trodde det skulle bli. Visst flåsa jag mer än innan jag blev sjuk första ggn men orkade ändå.
Nu får vi se vad kroppen säger om detta. Har ju blivit sjuk de senaste fyra gångerna jag sprungit. Men tror nu att mina sköna lediga dagar hos mamsen har gjort gott för kropp och själ så jag kan träna igen utan att bli sjuk. Återstår att se..

Ikväll ska vi mysa vid tvn med lite gott att äta. Svårt är det att inte inta det som bjuds nu. Har gått upp 1,5 kg dessa dagar vilket känns sådär men det går jag snabbt ner igen när jag kommer hem och börjar äta min träningsmat igen. Känns otroligt bra att ha lärt sig så mycket i både träning och kost. Glad ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar