lördag 19 januari 2013

Tiden snurrar på

Fattar inte hur fort den här veckan gått. Firat födelsedag, tränat, suttit med revisorn inför bokslutet och idag jobbat på Bike. Att livet går fortare o fortare är en sak som är säker. Tänk vad mycket man vill få göra innan det är slut. Hur ska man hinna liksom ?! Det allra viktigaste är ju att man får ha hälsan och sen att man omges av människor man tycker om och gör saker man tycker ger nått. Att försöka känna glädje och lycka i vardagen är en konst. Något jag tror man verkligen måste jobba med. Både ensam och tillsammans med andra. Men det är ju så att det man utstrålar kommer gärna tillbaka. Som idag tex då jag träffade på en mycket trevlig människa som jag pratade med en lång stund vilket ledde till att jag fick frågan om att va med på en trevlig kväll i februari. Hade jag inte varit glad och tillmötesgående så hade jag antagligen inte fått frågan.. Så vad man ger är oftast det man får tillbaka. Det får iaf mig att känna lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar