lördag 13 april 2013

Mage på g

Det som är svårast att få vältränat för oss tjejer är ju alltid magen. Nu har jag dock börjat se att den vill hänga på i allt detta slit. Men det först efter 7 månader. Gäller att ha tålamodet där (E jag ju usel på) . Men framförallt handlar det om att kunna släppa tanken om magen och bara se tiden an och liksom få den på köpet i träningen. Och maten såklart som ju är halva grejen. Tidigare när jag inte visste bättre kunde jag köra sit ups så gott som varje dag och ändå inte få resultat. Det fick magen att vilja puta ännu mer eftersom man då tränar de bakomliggande musklerna.. Man kan tänka sig lite som att man behöver släppa nått i tanken för att kunna få det ;)

Vi kämpar vidare.. Denna morgon är det ett 60 min löppass med jogg, rush, knäböj och utfall på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar