onsdag 24 april 2013

Pt Tränat o inte helt nöjd

Igår körde vi ett pass på gymmet igen jag o Alex. Min kropp va inte riktigt med och vi fick i axelpressen börja plocka av vikter. Min energi fanns inte riktigt. Kunde bero på ett flertal faktorer, att jag ev ätit för lite, att jag gjort av med för mycket energi under mitt löppass i spåret i sön el powerwalken i mån kväll, som ju inte va helt bra att utföra då jag nu behöver energin då vi jobbar med volymträning i gymmet. Eller helt enkelt att dagsformen inte va ok. Men den beror ju såklart på nått. Man är ju inte på topp alla dagar men detta tog faktiskt på mig igår. Blev låg och kände att jag "misslyckats" på dagens pass. Men som Alex sa, Du får tänka på att du faktiskt tränar 5 pass i veckan, ibland även 6 så helt ok om det ibland går lite trögt..


Är ju dock så att det framförallt är på passen med honom jag vill klara att köra hårdast eftersom det är dom som ger mest.. Bara att ta nya tag och se till att äta mer för att få mer energi. Psykiskt är det där med maten dock en lite jobbig bit många ggr för oss tjejer. Att trycka i oss stora mål och ofta får vår hjärna att tro vi blir tjocka. Vi ser nått i spegeln och tänker annat i vår hjärna. Farligt! Det gäller att hitta balans i allt detta. Nått man får jobba på helt klart.. Nu vet jag att vi ska deffa igen i juni och då måste det ju finnas ett par extra kilon att ta på. Så nu släpper vi dom negativa tankarna som infann sig igår och kämpar vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar