tisdag 4 juni 2013

PT Tränat och Konstant hungrig

Kan meddela er om att det inte är lätt just nu att gå från bulk till deff. Är hungrig mest hela tiden! Äter ändå fyra ggr om dan nu fast mindre portioner och dricker så mycket vatten att det skvalpar i kroppen när jag rör mig. Ha ha.. Är ju mellan en och två veckor som det är såhär sen lägger det sig.

Idag har vi kört ett nytt pass jag och Alex. Gick igenom ett helt nytt program idag. Nu jäklar kör vi TUNGT och EXPLOSIVT. Det här är så fantastiskt kul, älskar det !!
Är bara en liten detalj kvar som sjukgymnasten ska titta på nästa gång med mitt högra ben som inte vill va med riktigt på de tunga vikterna. Antagligen hänger detta ihop med mitt bäcken som ju också krångla på samma sida. Spännande detta att få lära sig så mycket om sin kropp. Jag har aldrig tidigare innan dessa 35 mått bättre ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar