söndag 20 december 2009

Äntligen lite avkoppling

Förlåt får jag säga till er mina kära läsare. Jag har varit mindre duktig på att blogga den senaste tiden. Har varit så mycket med nya jobbet och varken tiden eller orken har inte riktigt funnits där för mig. Nu är jag iaf ledig en vecka och ska skriva lite mer. Jag kommer få en vit jul som det ser ut nu. Mycket snö här i Uppsala och inte så rått som det är där hemma i Götet. Skönt..

Klant som jag va så glömde jag ju givetvis datakabeln hemma till kameran så alla bilder kommer nu bli genom min mob. Mindre bra bilder med andra ord. Ni får hålla till godo..


Ikväll kommer lillebror med tjej och vi ska ha lite mat och mys. Ska bli kul att ses igen. Har ju inte träffats sen i somras. Tiden bara rinner iväg för oss alla..

Medans jag kommer ihåg ska jag lägga upp en bild på mina nya mingelskor. Jag är helt förälskad i dessa skorna. Dom går knappt att gå i eftersom det är en sån aphög klack men det gör inget. Dom kan gärna få stå på en hylla och bara se snygga ut. Älskar dem.. Vad tycker ni?

FRÅN H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar