tisdag 1 december 2009

Jag blev hejdlöst förälskad..

.. i en jacka jag sprang på inne på Vero Moda och kunde helt enkelt inte låta den hänga kvar.

Fräck inte sant?!


Hade en underbar söndag måste jag säga. Adventsfika hos Katarina på em och va ute och åt grekiskt med Madde på kvällen och såg en konsert med Melissa Horn. Vilken tös. En stockholmstjej som slagit igenom stort med sina tunga men innehållsfyllda fina texter. Texter tagna ur hennes liv. Hon måtte ha gått igenom en del jobbigt den tjejen..

Den kvällen fattade jag ett stort beslut. Insåg att livet är för kort för att kastas bort på saker som inte känns 100. Man ska må bra i allt man företar sig i livet..



Tack älskade Madde för att du lyssnade på mig den kvällen och puschade mig i rätt riktning..

2 kommentarer:

  1. tack ska du ha, för en underbar eftermiddag och kväll, glöm inte att klappa dig själv om ryggen för att du tar stora men bra beslut för dig själv. Jag är stolt över dig vännen !!

    massa kramar

    SvaraRadera
  2. sen glömde jag säga dig att din jacka är skitsnygg och du är en pudding !

    SvaraRadera