torsdag 31 december 2009

Nyårsafton


Det har hänt mycket under året som gått. Jag har hunnit bli varslad från ett jobb och sagt upp mig från ett annat, har lämnat en kärlek bakom mig för att sedan kunna släppa in en ny människa i mitt liv, har varit utomlands en gång, köpt en ny hoj, börjat träna ordentligt igen och lärt känna min underbara Karin genom det, gått från blondin till brunett, jag har blivit ett år äldre och känner mig väldigt lugn och harmonisk inombords.. Så nu väntar ett nytt år och nya utmaningar. Ser fram emot det så himla mycket. Har aldrig varit så förväntansfull på ett år som på detta som kommer.

Så välkommen in 2010 och jag önskar alla mina läsare ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!!



3 kommentarer:

  1. Vilken underbar sammanfattning! När man läser det inser man ju vilket fantastiskt år det har varit, trots svårigheterna! Må 2010 bli ett ännu mer fantastiskt år för dig! (Äsch, klart att det blir!) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sara.
    Godt nytår. Måske du husker mig, jeg er din far og Birgittas nabo (granner) på Rhodos. Vi hilste på hinanden da du var på ferie i sommer.

    Kram fra Mette.
    P.S Er du på FACEBOOK?? mit navn er Mette Mauritzen, du kan søge mig.

    SvaraRadera
  3. Vilken go Nyårsafton det blev och jösses vad jag ser fram mot 2010, alla mil vi ska avverka ihop, träningspass och annat skoj!!!! Tjohoooo!
    =D
    KRAM

    SvaraRadera