onsdag 3 mars 2010

I´m in love

Jag är just nu världens lyckligaste tjej! ÄNTLIGEN, Mitt efterlängtade Acra Slip On har anlänt mig och mitt hem. Va i Trollhättan jag och Kicki idag och hämtade det. Bättre än julafton, födelsedag eller båda tillsammans. Jag tjöt i butiken när jag öppnade kartongen. Där låg det lent, nytt och glänste. Så lätt och ändå så "tungt". Helt otrolig känsla. Tänk som jag har önskat och längtat och nu har jag det. Lyckliga jag.. Tack Kicki för en mycket trevlig dag. Är glad över att ha delat detta lyckliga tillfälle med just dig...



Gud som du gör mig lycklig!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Härligt att du är lycklig med ditt rör! ;-D Jag är hedrad över att ha varit med och hämta hem denna skatt.
    Hoppas att du och din nya vän sover gott tillsammans inatt. Kram!

    SvaraRadera
  2. tjena tjejen.
    jag vet att det inte är ett utryck som ni tjejer vbrukar/vill använda.
    Men fan va FETT! det kommer bli grymt på hojen och låta vasst också.
    nu ska du bara börja köra lite hoj också :)
    kram Brimse

    SvaraRadera