söndag 28 mars 2010

Resume´ Rockfesten

Vilken lyckad kväll det va igår! Karin, jag tror närmare bestämt du ska satsa på att bli festfixare.

När vi kom fick vi god bål och en drinkbiljett. Vi blev alla fotograferade av en fotograf i en sk rockig pose. Bilder ska jag lägga upp vid senare tillfälle då de är klara. Bordsplaceringen bestod av i att dra ett rockband i en skål och vid det bordet hamnade man. Det gjorde ju att man hamnade med människor som man inte kände. Helt rätt tänkt kära ni!

Vi åt en god buffe och fick kaffe och kaka. Sen va det en kille som va grym på att spela elgitarr som körde ett rockmedly av ex antal låtar. På dessa intron skulle man gissa artist och låt. Det vinnande bordet fick ett antal drinkbiljetter. Grattis till er!

Kvällens rocker korades och fick en flaska Jack Daniels som han tacksamt drack upp.
Sen bjöds det upp till dans. Inte svårt att få igång det golvet med den musiken. ROCK!!

Jag har ONT i mina fötter idag att jag knappt kan gå. STORA vätskefyllda blåsor. Dock inte utav dansen utan för att jag fick för mig att jag skulle GÅ de 5 km jag hade hem i mina höga klackar. DUMMA BRUD!!!!!
Men jag nyktrade till och gick bort den där dammsugaren jag åt till kaffet :)

1 kommentar:

  1. Jättekul att du tycker det! Känns tomt nu när allt är över =(.. Men å andra sidan kan vi ju börja planera inför nästa fest =D!!! Haha.
    Hade jättekul och känner fortfarane av helgen, jag har en brutal träningsvärk i nacken.. MYSTISKT!
    STOR KRAM på dig vännen min!

    SvaraRadera