lördag 1 januari 2011

Årets första dag

Idag är det vackert ute med sol och plusgrader. Det va verkligen längesen. Ett gott tecken på att vi nu går mot ljusare tider och att det kommer en vår även detta år. Jag ser fram emot att ta bort julsakerna och köpa hem tulpaner igen.



Förra året va onekligen ett turbulent år. Det har gått upp och ner i en väldans fart. Nu vet jag att detta år inte kommer bli lika turbulent åtminstone vad gäller jobb. Ska ha ett möte på måndag med någon och kommer berätta mer om det då.. Nej detta ska bli ett bra år. Nu är det liksom min tur att få känna tryggheten på flera plan. Det ser jag verkligen fram emot!

Idag har jag börjat morgonen med att träna på löpbandet. Såå skönt att inte vara bakis idag. I eftermiddag ska jag och Sara gå och se Änglagård 3. Spännande och se hur den filmen är. Jag bara älskar dom andra filmerna så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar