söndag 16 januari 2011

En väldigt bra födelsedag

Är så nöjd över min födelsedag och alla fina människor som förgyllde den med sina hälsningar och tankar. Då är man 33 vilket faktiskt känns som ett bra tal. Är absolut övertygad om det.

Tack till,

Alla er som ringde eller smsade mig med er hälsning.

Pappa o Birgitta för presentkortet på Stadium.
Äntligen ska jag köpa den där snygga jackan.

Farmor för pengarna och trissen.

Mamma o Seth för den gulliga lilla boken och pengarna.

Kicki för den fina boken.

Karin för de fina ljuslyktorna.

Sara för de underbara smyckena.

Katarina för den goa pälsmössan.


Och Tack mina älskade vänner för en väldigt mysig och rolig kväll/natt tillsammans med er. Maten på Jensens va supergod och idag har jag ont i kropp och fötter efter allt dansande. Vi tackar Jensens som förgyllde kvällen lite extra med den där heliumballongen. Ha ha..

Lite dåliga bilder på oss men dock bilder.

2 kommentarer:

  1. Å grattis i efterskott...Vad gammal du har blivit(skratt)..Kram ..

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en mysig kväll!
    Kram från tanten med broddarna

    SvaraRadera