torsdag 31 mars 2011

Nyfärgad

Idag har jag varit hos frissan och klippt topparna och färgat det röda igen. Måste säga att jag är mest nöjd någonsin med denna färg som blev idag. Lite åt det lila hållet.

Det roliga är att jag fick frågan om jag vill sitta färgmodell en kväll i maj för Loreal. Dom väljer ut några med sk "svåra hår", och ja vi kan ju minst sagt säga jag och min frisör att jag är en utav dem. Varje gång hon färgar mig så får hon ha 2 nyansers skillnad i min utväxt för att den inte ska bli rosa och i topparna får hon vänta med att dra ut färgen för att dom inte ska bli för mörka. Tack Sandra för att du står ut med en kund som mig ;) Ser fram emot denna modellkväll tillsammans med er!

1 kommentar:

  1. Heeej!
    Länge sen...! Är det den nya tatueringen jag skymtar? Snygg hårfärg, ger ett visst djup ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera