onsdag 5 september 2012

Nytt hopp

I träff med min pt igår kväll där jag fick ström i min stela rygg och samtal denna morgon med naprapaten känner jag att hoppet tändes för min kropp igen. Det ord dom båda använder är TÅLAMOD. Ett mycket svårt ord för mig dock.

Nu är träningsschemat iaf ändrat. Bort med allt som har med ben att göra tills vidare. Får vi se hur det går i morgon att träna. Minsta lilla det känns i bäckenet så måste jag avbryta. Tänk att det skulle bli såhär. Trodde jag aldrig. Även om det känns skit att inte kunna köra skiten ur sig själv vid träning så känns det ändå bra att detta uppdagades. I längden kommer det ju bli bättre.

Nått som va väldigt positivt igår kväll va att min pt kände att jag fått mer muskler i nacken och ryggen då han masserade mig. Och detta har ju hänt på bara fyra veckor. Trots att vi kört på vad han kallar halvfart för att mitt huvud ska hålla sig ifrån migrän. Det va nått som gjorde mig väldigt glad. Behövde nått positivt nu. Kämpar vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar