torsdag 27 september 2012

PT Tränat & Fått ett bakslag

Ja vad ska man säga ?! Frustrerad, arg, besviken, nere och lite smått apatisk.

Huvudet har gett mig ett bakslag utan dess like. Nu har vi ingått en sk rehabfas för migrän o spänningshuvudvärk eftersom de senaste 4 dagarna bestått av just detta. Har troligtvis uppkommit pga ändrad position av min kropp hos naprapaten och att jag inte kunnat träna lika hårt under denna period och därav tappat en del av muskelmassan i ryggen.. Man blir ju bara sååååå less ibland. Är det inte det ena så det andra. Som sagt tidigare, Ingenting ska tydligen vara enkelt i det här livet. Ibland tappar man livslusten totalt. Hör väl till antar jag.. Att behöva ha mitt liv i andras händer är ju inget jag föredrar men ibland lyckas man inte på egen hand och behöver proffsen till hjälp. Kämpar vidare..

1 kommentar:

  1. Man får inte ha för höga krav på sig själv.
    Kram Sofia

    SvaraRadera