måndag 22 oktober 2012

Hyfsat ok

Har gått ganska bra att jobba idag trots bacillen. Kan ju hålla mig mycket för mig själv om jag vill som tur är. För dom andras skull om inte annat, så som jag hostat och snorat idag.. Ser fram emot att få springa igen. Tänk vilken drog det är. Otroligt.. Jobbat 5 veckor i rad nu så va väl därför som den togs sig in i min kropp kanske :) Men jag har ju så svårt för att va ledig. Älskar att det händer mycket hela tiden. Det ger mig energi trots att det är jobb. Tackar aldrig nej till jobb. Men inser ju för min kropps skull att jag måste va lite ledig också mellan varven för att orka göra bra jobb. Man är ju inte 20 längre. Eller ?! ;)
Så till jul blir det lite ledigt igen. Då bär det av till frizonen för att hämta ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar