fredag 18 september 2009

Äntligen fredag

Den här veckan har man verkligen fått bekänna färg får man säga. Gud så mycket jag har försökt att få in där uppe. En del av det har väl gått in men det är så mycket kvar. Avskyr frustrationen som växer inom mig när jag inte kan något. Men vem kan kunna något nytt med en gång?! Ingen..

Idag är ändå första kvällen då inte min svank värker så det känns som den ska gå av. Man är trött i fötter, ben och huvud men man känner ändå att kroppen är på g att lära sig att inte sitta på arslet hela dagarna. Gött..

Har väl kommit in som en ny fläkt och vänt upp och ner på halva butiken för dem. Flyttat om, tryckt fram kampanjerna, byggt upp torg med varor och idag städade jag i 5 timmar. Känner att de 12 åren i butik som man har i bagaget kom upp till ytan väldigt fort. Och har fått såå mycket positiva ord från min nya chef. Då blir man glad. Man skulle kunna tro att jag gör det för att försöka ligga gott till men jag tycker att det är kul. Hellre att man har att göra. Tiden går fortare och man får en sk gratis träning. Det är nog det jag tycker känns bäst just nu. Att jag får röra på mig hela dagarna. Kroppen mår bra. Spänningshuvudvärken som brukade komma framför datorn är puts väck. Har ju visserligen huvudvärk ikväll men det är ju för att helgen är här och man slappnar av.

Så jag måste säga att jag faktiskt känner mig väldigt nöjd med mig själv trots allt. Har presterat bra ändå för att inte kunna just hur Mekonomen fungerar. Nu är det bara att fortsätta fokusen på att lära sig vad saker är, hur de ser ut och var dom ska vara på bilen..

Har varit ute och gått en skön promenad i den vackra kvällssolen, tagit en varm dusch och köpt en god kycklingsallad med fetaost som jag ska njuta av framför tvn nu. Den har jag bannemej gjort mig välförtjänt av efter denna vecka..

Ha ett skönt fredagsmys alla och se fram emot en skön sovmorgon i morgon. Det gör jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar