måndag 14 september 2009

Första dagen på nya jobbet

Oj oj oj, vad mycket som snurrar runt i mitt huvud efter idag. 600 tusen artiklar, jo jag tackar jag. Massa nya människor, arbetskamrater och kunder, företag och namn, nytt datasystem och en massa massa mer.. Lite trött i huvudet just nu får jag erkänna. Och stå och gå en hel dag är man ju definitivt inte van vid. Och jag som har en tendens att vilja kunna ALLT på en gång vilket är omöjligt. Vill kunna hjälpa varenda kund med allt dom önskar. Går inte..Men guud så bra det känns. Har fått ett enormt positivt bemötande av alla idag. Tack alla ni som fått mig att känna mig såå välkommen. Älskar motorbranschen!!

Har redan kommit på en hel rad med fördelar för mitt nya jobb,

-Jag slipper köerna till och från jobbet
- Kortare resväg
- Är hemma en hel timme tidigare då jag går det tidiga passet
- Får sova 2 timmar längre då jag går det sena passet
- Jag får frukost varje morgon
- Är ledig 2 dagar veckan efter jag jobbat helg
- Jag har tillgång till en massa roliga bildelar
- Jag kommer röra på mig hela dagarna och därmed bli av med kontorskilona
- Jag jobbar i team och slipper sitta ensam isolerad på ett kontorsrum
- Jag är inte låst vid en telefon hela dagen och får prata med kunden fysiskt

Ser ju faktiskt ut som att detta blir kanon...

1 kommentar:

  1. Många fördelar(e) Hihi! Omöjligt att komma på lika många nackdelar! :)

    SvaraRadera