söndag 13 september 2009

En fin höstdag

I morse skjutsade jag pappa till tåget och åkte hem och bytte om till träningskläderna. Tog en låång power walk ner till vackra Mjörn och satte mig där på en klippa en timme i solen. Så vackert det va. I den vyn hämtar man lätt energi och får positiva tankar. Kände stor tacksamhet över livet när jag satt där. Tacksam över det jag har och hur livet ser ut. Man har ett bra liv..

Tack pappa för en trevlig helg och att du la så mycket av din tid och energi i min lägenhet.

Tack Kicki för ditt sms då jag va på väg ut på min power walk. Det fick mig att tänka om i du vet vad..



I morgon är det dags. Att för första ggn åka till nya jobbet. Pirrigt och spännande. Kommer antagligen vara totalt slut i morgon kväll men ska iaf försöka orka blogga så ni får veta hur jag haft det.. Wish me luck..

3 kommentarer:

  1. LYCKA TILL! Det kommer nog gå kanon, du charmar dom säkert redan vid hej :)
    / @)->-

    SvaraRadera
  2. Lycka till på nya jobbet! Och se till så att jag får din nya mejladress. / Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det är det vänner är till för! ;)
    kram

    SvaraRadera