söndag 20 september 2009

Tack Lollo..

..för en jättemysig och trevlig kväll tillsammans med dig igår kväll på Bee.
Tiden rinner iväg som vanligt när vi ses. Du är en helt fantastisk människa. Va verkligen en lyckad kväll med massa gott att äta och mycket trevlig personal. Eller hur vännnen. ;)



Vill att du sak veta att det vi tummade på igår det står jag absolut fast vid. Jag ser tom fram emot det. Det har du mitt ord på. Ärlighet varar ju längst eller hur?!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har märkt att jag inte känt någon inre stress denna veckan. Stressigt har det ju varit med allt det nya och att inte kunna sitt jobb men har liksom inte känt mig jäktad inombords som jag brukar. Tror det har med att göra att jag inte jobbat dubbelt. Istället har jag fokuserat på mig själv. Tränat 4 kvällar av 5 och fått regelbundna tider vad gäller maten och sömnen. Mitt mål är ju att det är så här det ska kunna se ut hela tiden. Kunna gå in och jobba extra enbart under vissa helger. Och då bara en utav helgdagarna. Pengar är ju mycket men inte allt. Nästan inte iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar