måndag 16 november 2009

Måndag igen

I morse va jag ute och gick min första morgonpromenad. Har tänkt att göra det den veckan då jag jobbar sent. Alltså varannan vecka. Måste få igång förbränningen nu när vi bara styrketränar i veckorna. Det tog emot i morse när klockan ringde men va så skönt efter duschen då jag skulle äta frukost. En skön känsla i kroppen..

Motivationsbild



För er som undrar hur min dejt va i lör så kan jag berätta att den va hur trevlig och rolig som helst. Började med att spela 3 omgångar biljard och dricka ett par öl. Får väl motigt erkänna att han vann alla de 3 gångerna. Jag va nära första spelet men lyckades skjuta ner åttan i fel hål vid slutet. Suck! Men som jag sa till min motspelare, Det hade ju svidit att behöva förlora mot en tjej.




Efter biljarden spelade vi flipper som jag bara älskar. E sååå kul. Skulle lätt kunna spela det en hel kväll. Puttade tom bort min dejt från spelet så jag fick spela en extra kula. Hi hi..



Sen kom vi på att vi va väldigt hungriga så gick och åt god mat på Avenyn och tog en öl till. Det va inte tyst många sek den kvällen. Vi båda är pratglada personer. Kul. När klockan blev 1 insåg jag att jag skulle börja tänka på refrängen eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Så han va en gentleman och följde mig till bussen. Bra kille.. En mycket lyckad kväll får jag säga. Precis vad som behövdes i detta mörka tråkiga höstväder. Man blir glad av att bli lite uppvaktad av en dessutom väldigt gullig kille. Tack till honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar