fredag 13 november 2009

Upp och ner


Hela denna veckan har varit upp och ner i tankarna. Ett beslut måste fattas men jag vet inte hur det ska gå till. Önskar jag kunde googla fram det rätta svaret eller att någon bara sa till mig hur jag ska göra. Sovit dåligt och funderat halva nätter. Hjälper det?! Nej. En dag kanske svaret bara finns där av sig själv, kommer till mig som en uppenbarelse av nått slag. Hoppas det blir så. Att det blir enkelt. Men livet ser många ggr inte ut så. Man påverkar ju själv sitt öde. Tänk om man ändå kunde få ta en liten kik i framtiden. Då hade jag vetat svaret nu...

Saknar dig du underbara människa som jag kan dela allt med. Tankar och funderingar. Måste säga vi hade en helt underbar kväll sist vi sågs. Med dig blir livet fyllt av glädje och lite enklare...
Tack för att du finns. Du vet vem du är. Även om du inte riktigt fattat saker o ting själv ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar