fredag 6 november 2009

Vilken vecka..

.. det varit. Rusat på i 110. Inte haft tid för att blogga ens. Då är det illa.

Måndag- Möte med jobbet

Tisdag- Myskväll hos Katarina med mat och massa ljus. Hoppas du har det underbart i Egypten min vän. Tänker på dig..

Onsdag-Middag och möte med jobbet på Hotell 11.

Torsdag- Träffade Sara en sväng sen hem och tvätta.

Fredag- Solat, handlat och sett Idol.

Det va den veckan det. Nu ser jag fram emot i morgon då jag och Karin ska träna och basta på dan, göra oss i ordning hos mig, färga hår och göra oss fina. Sen kommer de andra tjejerna kl 19 och då ska vi blanda massa goda drinkar och ha trevligt. Sen blir det dans på lokal... Ska bli så skönt att bara va en kväll ihop med er vänner och släppa allt som har med jobb att göra för en stund.. Ni e så välkomna såååå...

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig lördag! Den kommer jag att leva på hela veckan!
    =)
    Kram kram

    SvaraRadera