söndag 21 februari 2010

Acrapovic på g


Nu är det snart ett slip on på g. Har bestämt mig för att ta det som är i carbon och inte titan. Är ju lite mer racigt med carbon och så har jag fått för mig att det låter mer :) Som jag LÄNGTAR...

Idag har vi bokat in boendet inför Roxette 14 aug. Man tycker ju att det är långt dit (ett halvår) men ändå va det så svårt att få tag på hotellrum. Är ju Formel 1 där den helgen också så det klart det är fullt. Det ska bli så roligt att åka dit och höra en massa goa ljud...



Ikväll blir det myskväll och ta hand om min hals. Har nästan tappat rösten så får väl försöka va lite tyst ett tag. (Hur man nu gör) Så ska se en film och det kan tänkas det blir ett par Ballerina kladdkakor till mitt goda vaniljte... Trevlig söndagskväll alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar