söndag 14 februari 2010

En dag fylld med lite extra kärlek

Idag är det Alla hjärtans dag och jag vill ge en kram till alla mina nära och kära och en hälsning till alla mina läsare. Jag hoppas ni har och får en mysig dag med mycket kärlek och varma tankar..

Jag har gett mig och min kropp lite extra kärlek idag genom att tränat och bastat. Det finns inte mycket som kan väga upp den känslan man har i kroppen efteråt. Helt underbart!

För exakt ett år sedan va min bror och hans tjej hos mig och hälsade på. Vi hade en jättemysig helg tillsammans med god mat, en dag på stan, fika, filmkväll och mycket värme. Tänkt på er denna helg och är så glad över att jag har er och ni varandra. Fortsätt ta hand om varandra. Ni är så söta ihop..



Ikväll blir det mysig filmkväll med massa tända ljus. Bara njuta av tillvaron och det liv man har..

1 kommentar: