fredag 19 februari 2010

Blomman var e du?!

Om du fortfarande läser min blogg så bara MÅSTE du ge dig till känna NU.
ROXETTE KOMMER TILL ANDERSTORP DEN 14 AUGUSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Minns du att vi pratade om det en gång i telefon? Om dom skulle spela i Sverige igen så skulle vi gå. Så nu ser du till att höra av dig till mig igen grabben. Bay the way så är det dax att du och jag träffas och äter den där piggelinen.... Vi tjejerna har bestämt oss för att ta hojarna till Anderstorp och stanna över en natt någonstans....



1 kommentar:

  1. Blomman är här eller ja i Norge just nu. Och ja jag försöker glida in lite då och då för att se dig att du klarar dig utan mig ;) Ska knåpa ihop ett litet mail till dig när jag kommer hem på mån (1/3). Btw, Carbon är FETT mycket ballare!! Har mitt på min hoj och oj oj oj va snyggt det är ;)
    Massor av kramar!

    SvaraRadera