söndag 28 februari 2010

Gulliga vän..

.. som hade med sig presenter hem till mig från Tyskland. Gosiga sockor, du vet att jag gillar lila och att jag fryser typ jämt, en smaskig päronvodka som kan få bort mina baciller och ett paket med servetter så jag kan snyta ut bacillerna. Tack min älskade vän Karin! Gullig du är som tänker på mig när du är ute och reser..



------------------------------------------------------------------------------------------------
I morgon ska jag på en anställningsintervju. Ska bli så kul. Har inte varit på det sen jag sökte jobb på Duells. Alltid spännande att komma till nya ställen och träffa nya människor.. Livet ligger ju liksom framför ens fötter och det finns så mycket man kan göra med det om man bara har viljan. Man måste försöka få ut så mycket man bara kan på den tid man har på denna jord. När man minst anar kan det vara slut. Då ska man vara berikad på upplevelser, kunskap, fina och roliga minnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar