torsdag 22 april 2010

En underbar medmänniska...

... överraskade mig igår med att kunna vara med på tjejkörningen på Anderstorp den 8 maj. Om ni bara visste hur glad jag blev och hur kul det ska bli. Jag behöver verkligen denna körning för att släppa min rädsla o våga slappna av i körningen. Det är inte kul när man får migrän varje gång man kört bara för att man spänt sig så. Han skrev,
En present till dig från mig. Min avsikt är att du ska kunna köra mc utan att bli dålig i flera dagar..

TACK DU UNDERBARA MEDMÄNNISKA!! Du vet att jag tycker det är jobbigt att ta emot det men du vet också hur glad jag blev.

1 kommentar:

  1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! =D

    Hur kul kommer inte det här att bli! Hälsa din vän att jag är lika glad som du! Hihi
    Längtar så att jag håller på att spricka.. Som sagt, känner mig som en skakad Ramlösa!

    Puss och Kram

    SvaraRadera