torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag=Tandläkaren

Ja idag är det skärtorsdag och jag ska till tandläkaren och laga ett hål som hängt över mig sen innan jul. Har väl inte känt så mycket av det men man vet ju att det finns där och det är väl inte så bra. Man ska ju ha dom där gaddarna ett par år och är ju bra då om de fungerar. Känns skönt sen när det är över. Som jag brukar säga, Går hellre till gynekologen än till tandläkaren..

Påsk igen. Ett år har verkligen gått fort. Då hade jag en vän hemma på middag. Någon jag trodde va min vän på riktigt. Jag dukade fint, gjorde påskägg fyllda med godis, ansträngde mig. Och vad fick jag tillbaka så småningom. Skit. Det där har jag släppt för längesen. Vad jag vill komma till är att människor ibland utger sig för att vara någon annan än vad dom egentligen är. Ju äldre man blir desto fortare kan man urskilja dessa människor från andra. Vilka som är riktiga vänner och inte. Livet är för kort för att inte ha riktiga vänner. Sålla bort dem som tar er energi..

Hoppas ni får en riktigt go och härlig påskhelg. Själv har jag inte så mycket planerat. Vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar