måndag 5 april 2010

Jag har en dröm..

.. om att få åka på en träningsresa till Fuerteventura och Las playitas. Är en resa på 14 dagar där man får personlig coach och tränar ett antal pass om dagen. Det finns hur mycket aktiviteter som helst att välja på. Bla. klättring, tävlingssim, basket, tennis och beachvolleyboll. Dessutom har dom en fitnessanläggning på 700 kvadrat. Och det är just en sån resa jag skulle vilja åka på, Fitness. Tänk vad bra man skulle må efter en sån resa. Äta sund mat, sola, bada och röra sig en hel massa. Någon gång SKA jag åka på denna resa. Hoppas det kan bli inom snar framtid.

Har hittat ett par bilder därifrån. Se och njut..







1 kommentar:

  1. Aaah ja du, jag blir också sugen på en sådan resa! Särskilt när jag ser bilderna! Om jag ska åka på en sådan någon gång bör jag nog börja träna lite (läs: mycket) genast så att man är i form när man kommer dit för jag vill ju se snygg ut i min eget designade bikini (kolla in min blogg!) Kram

    SvaraRadera