torsdag 15 april 2010

Karin 28 år

För nästan exakt 2 år sedan träffade jag denna underbara varelse, Karin. Hon dök upp i mitt liv på en förfest och det va nog faktiskt love at first sight skulle jag vilja säga. Vi hade samma intressen och pratade den kvällen om en massa saker. Att Martin sen fick vakna med dig dagen efter är bara ett plus. Jag hade ändå behållit dig i mina tankar och inte släppt taget. Vill att du ska veta att du betyder enormt mycket för mig. Du finns i alla lägen min vän och får mig att fortsätta hoppas och tro på saker. Tex. Att man kan få en snygg kropp trots sin ålder, att den STORA kärleken faktiskt kommer en dag och att riktiga vänner finns ända fram till slutet. Tack vännen, Jag älskar dig! Ser fram emot kvällen. Ska jag få krama dig igen...

1 kommentar:

  1. Tack hjärtat!!
    Vad glad jag blir när jag läser det du skriver!
    Vänner som du växer inte på träd och jag så glad att vi träffades den där kvällen för två år sedan.
    Älskar dig!

    /K

    SvaraRadera