onsdag 16 juni 2010

Besviken..

.. blir jag. Försöker och försöker men icke. Det låter bra till en början och jag hoppas men sen blir det inget trots allt. Ifrågasätter mig själv tyvärr, Är det inte kul att umgås med mig? Men sen blir jag arg på mig själv att jag ens tänkt den tanken. Och någon annan blev arg på mig för att jag ens tvivlat på mig själv. Tack vännen..
Någon sa, Detta kanske är vår sista sommar som singlar, Nu ska vi göra kul saker.. Jag försöker. Har ledsnat.. Nej, enklast är kanske att bara ha med sig själv att göra antar jag. Men dock inte roligast. Man har en vision men den verkar aldrig bli av.. Denna dag började så bra med ett bra möte ett bra telefonsamtal och en lyckad tid hos frissan sen vet jag inte vad som hände. Min hjärna vek sig och tog in de negativa signalerna som kom till mig. Lägger mig.. Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar