måndag 7 juni 2010

En skön regnig dag


Idag blir middan köttfärssås, fullkornspagetti och massa sallad.. Tandläkaren blev inställd i morse pga sjukdom. Inte mig emot, är ju ändå så dyrt att laga som jag skulle gjort.. Varit ute och sprungit i regnet innan middan. Jätteäckligt först men efter halva vägen va det riktigt skönt. Lättare att springa i den högre luften som blir i regn.. Ikväll ska jag bara ta d lugnt och se en film, lägga mig i soffan med filten och tända massa ljus. Mys på en måndag. Får bli en chokladproteindrink istället för godiset som finns i kylen från igår kväll. Det ska vi ha på bion på tors. Bannemej att jag inte ska nalla av det innan dess. Fokus!

1 kommentar:

  1. Haha, heja heja, jag vet att godiset är i säkert förvar.. Jag och min karraktär har inte sammarbetat riktigt det sista, så det är nog tur att jag inte tog med det hem =P Ska göra ett ordentligt pass på gymmet i kväll, ska bli gött!
    Kram

    SvaraRadera