fredag 11 juni 2010

Det här går inte!

Det måste sluta regna nu. Denna vecka har ju varit total katastrof. Har gjort att jag bara varit ute och tränat en enda gång. Mitt kort på gymmet är ju "fryst" för tillfället så dit kan jag ju inte åka. Åt godis både i tisdags och igår och så kan det inte fortsätta. I morgon är det ju lördag och då ska jag äta nått onyttigt igen. Ja, jag vet att jag hade kunnat hoppa det då. Men det är ju lördag. Annars blir det ju jättelångt tills nästa gång..
Ska iaf upp till Bike i morgon igen och där går det mycket kalorier. Gå och stå ett par timmar. Och dessutom bära tungt. Sen SKA jag ut och springa innan kvällen. Det får regna hur mycket det vill, jag ska ut. Tänker ha en filmkväll med mig själv i morgon. Ligga i soffan med tända ljus och se på film, stänga av ljudet på mobilen och bara va..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar