torsdag 24 juni 2010

Trevlig midsommar..

.. önskar jag er alla. Drick med måtta och ta hand om varandra. Njut av ledigheten om ni har den. Det ska jag göra, I morgon bitti bär det av till Hunnebo och en fest där jag inte känner en kotte. Mer än min tjejkompis såklart. På dan blir det kransverkstad och dans runt stången. Sen ska det grillas och drickas gott under kvällen. Dricka lagom eftersom vi ska till Smögen på lördag och en invigning på ett uteställe där. Nu längre finns inte en chans att man orkar 2 dar i rad..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tänkte ju redigera inlägget genom att skriva ett nytt... Men det blev bara konstigt. (Då vet jag det till nästa gång!)
    Som sagt. Iaf, söt vovve. Och nu vet jag ju hur din midsommar var så då är fler ord överflödiga. Precis som dessa typ. Nu ska jag sova. Gonatt!

    SvaraRadera