fredag 15 oktober 2010

Feberfri


Idag mår jag lite bättre igen. Känner mig feberfri iaf. Känner dock att jag inte är helt bra med tanke på att jag blev helt slut av att åka till affären och handla mat tidigare idag. Va tvungen att få hem lite. Näsdroppar bla.

Den här snygga kjolen från Edc damp ner idag. Glömt att jag beställt den. Den satt jättebra. Snygg till höststövlarna. Bekvämt det är att slippa gå till en affär för att shoppa.

I morgon kommer grabbarna för att göra innertaket i badrummet. Ska bli så kul. Har sett fram emot att göra det där taket i 8 år och äntligen blir det av. Ni är så välkomna pöjkar. Ska jag bjuda er på lunch, fika, öl, middag och lördagsgodis :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se en film. Enda chansen för att få vila. Har väldigt svårt för att bara va och inte göra nått. Är så van att allt går i 110 jämt. Men orkar ju inte riktigt nu när bacillen verkar ha ett järngrepp om min kropp. Får bli en lugn dag resten av dagen. Film nu och Idol ikväll. Ha en go fredag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar